ادعیه و طلسمات مجرب اسلامی

در این سایت ادعیه و طلسمات مجرب اسلامی ارائه میشود.

ادعیه و طلسمات مجرب اسلامی

در این سایت ادعیه و طلسمات مجرب اسلامی ارائه میشود.

ادعیه و طلسمات اسلامی در زمینه گشایش در کارها ، ابطال سحر و جادو و چشم زخم ، محبت ، عزت ، زبان بندی ، دشمن و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برای گشایش در کارها

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ
برای گشایش در کارها این ایه شریفه هر روز 12 مرتبه تلاوت شود.

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى ‏کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند.

  • سید حسینی

دعا گشایش طلسم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی